Foglalási naptár
A naptár csak tájékoztatásra szolgál. A foglalás pontosítása érdekében, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, messengeren vagy emailben!
Nádtetős apartman
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Rózsás faház
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Pipacsos faház
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Szabad
Foglalt
A foglalás és az ajánlatkérés formája
Szálláshelyünkön a minimális foglalás 2 éjszaka. Egy napos foglalásra alkalmanként, szabad kapacitásunk függvényében, tudunk lehetőséget biztosítani 25%-os felár ellenében.
Ajánlatkérés, foglalás esetén kérjük a következő adatokat megadni, hogy minél pontosabban tudjuk kikalkulálni a költségeket:
- Vendégek létszáma
- A foglaló személy: neve, telefonszáma, lakcíme
- Érkező gyerekek betöltött életkora az érkezés napján
- Érkezés-távozás időpontja
- Éjszakák száma
Az ajánlatkérésben/foglalásban megadott adatokért a Vendég felel, azok helyességének hiányában jogunkban áll elállni a foglalástól és az időpontot újra értékesíteni.
A foglalást minden esetben emailben igazoljuk vissza, melyben megadjuk a fizetendő előleg pontos összegét, melyet kérünk 48 órán belül átutalni! Az előleg beérkezte után elektronikus számlát küldünk, a foglalás ezt követően válik garantálttá. Előlegfizetés hiányában a foglalást 48 óra elteltével automatikusan töröljük.
A minimális foglalás 2 éjszaka. Alkalmanként, felszabadult kapacitásunk függvényében lehetőség van 1 éjszaka foglalására is 25%-os felár ellenében.
A szállásdíj fennmaradó részét érkezéskor kérjük rendezni a helyszínen!
Foglalás előtt
Amennyiben a Vendég legkésőbb 10 nappal érkezése előtt jelzi a lemondást, a befizetett előleg 20% kezelési költség felszámítása mellett visszautalásra kerül vagy 100%-ban felhasználható egy későbbi időpontban (a visszamondott dátumtól számított 6 hónapon belül). A visszautalást lemondástól számított egy héten belül teljesítjük. SZÉP kártyás előlegfizetés esetén a befizetett előleget nem áll módunkban visszafizetni, kizárólag a későbbi időpontban való felhasználásra van lehetőség. Az előleget 10 napon belüli lemondás esetén csak akkor utaljuk vissza, ha az időpontot újra értékesíteni tudjuk (ilyen esetben azonnal meghírdetjük a felszabadult szállást szálláskereső csoportokban, illetve a saját Facebook oldalunkon, így jó eséllyel újra gazdára talál az időpont). Visszautalás esetén itt is 20% kezelési költséget számítunk fel és egy héten belül utalunk. Amennyiben a visszamondott időpontot nem sikerül újra értékesítenünk, úgy a Vendég által befizetett előleg a Szolgáltató tulajdonába kerül, szolgáltatás nyújtása nélkül. Ebben az esetben új időpont egyeztetésére természetesen van lehetőség. Amennyiben a Vendég már megkezdte nálunk a pihenését, de valamilyen privát okból kifolyólag hamarabb távoznia kell, úgy a fennmaradó lefoglalt napokra a szállásdíjat nem áll módunkban visszatéríteni. Amennyiben Covid korlátozások miatt, szálláshely szolgáltatás nyújtása nem lenne engedélyezett a lefoglalt időpontban, úgy a befizetett 6 hónapig felhasználható egy későbbi időpontban, visszautalni sajnos nem áll módunkban. Ha a Vendég – a Szolgáltatónak felróható okok miatt – az érkezés napján nem tudja birtokba venni a házat, úgy utóbbi a Vendéget kompenzálja. A kompenzálás történhet azonos időtartamú és értékű szolgáltatással, vagy a Vendég által már megfizetett költségek 100%-os visszafizetésével. A Vendég a fentiekben leírt feltételeket az előleg elutalásával tudomásul veszi, megismerte és azokat teljes körűen elfogadja!
Az utalás menete
Banki átutalás esetén az előleget
az alábbi számlaszámra kérjük:
Nádtetős Apartman és
Rózsás faház foglalása esetén:
Boda Barbara
CIB Bank Zrt.
10700079-21876505-51100005
Közleményben kérjük a foglaló személy nevét, lakcímet és foglalási számot feltüntetni.
Pipacsos faház
foglalása esetén:
Kovács István
CIB Bank Zrt.
10700309-56978519-51100005
Közleményben kérjük a foglaló személy nevét, lakcímet és foglalási számot feltüntetni.
a SZÉP Kártyás fizetési lehetőségek:
Nádtetős Apartman és
Rózsás faház foglalása
OTP SZÉP Kártya esetén
OTP SZÉP Kártya esetén az OTP Portálon keresztül tudtok előlegfizetést kezdeményezni a Barbi Kuckója részére (5062 Kőtelek, Petőfi út 1.)
Fontos, hogy ezt ne mobil applikáción keresztül, hanem az OTP portálok weboldalán keresztül tegyétek meg!
Pipacsos faház
foglalása
OTP SZÉP Kártya esetén
OTP SZÉP Kártya esetén az OTP Portálon keresztül tudtok előlegfizetést kezdeményezni a Pipacsos Faház részére (5062 Kőtelek, Petőfi út 1.)
Fontos, hogy ezt ne mobil applikáción keresztül, hanem az OTP portálok weboldalon keresztül tegyétek meg!
MKB SZÉP Kártya esetén
MKB SZÉP Kártya esetén vegyétek fel velünk a kapcsolatot! Ilyenkor a kártya tulajdonos neve és 6 jegyű azonosítószáma alapján nekünk kell kezdeményezni a banknál egy előrefizetési azonosító generálását, mellyel a Vendég el tudja indítani utána a bank honlapján keresztül a fizetést!
K&H SZÉP Kártya esetén
K&H SZÉP Kártya esetén a K&H Bank honlapján keresztül tudtok előleg fizetést kezdeményezni Barbi Kuckója részére.
Partnerkódunk: 84058448